Μεταφερθήκαμε στο www.radiogamma.gr

Ανήλικος πήρε παυσίπονο και του έλιωσε το δέρμα!

Σοκ έχει προκαλέσει η μαρτυρία ενός 14χρονου μαθητή, του Λώρεν Μακάλα, από το Έσεξ της Βρετανίας, ο οποίος δημοσιοποίησε τον εφιάλτη...
που είναι καταδικασμένος να ζει.

Όλα ξεκίνησαν όταν το άτυχο αγόρι πήρε ένα απλό χάπι ιβουπροφαίνης προκειμένου να σταματήσει να πονάει ο… λαιμός του και μετά από λίγο είδε το δέρμα του να… λιώνει!!

«Ήταν τρομακτικό. Μόλις που αναγνώρισα το γιο μου. Έκλεγε από τον πόνο και το φόβο, καθώς το δέρμα του κυριολεκτικά έπεφτε μπροστά στα μάτια μου. Δεν μπορούσα να τον αγγίξω και ούρλιαζε από την αγωνία», δήλωσε συγκλονισμένη η 50χρονη μητέρα του ανήλικου μαθητή.

«Φαινόταν σαν να είχε κόκκινες κάμπιες κάτω από τα χείλη του, επειδή ήταν τόσο πρησμένα. Τον πήγα στο νοσοκομείο όπου αρχικά μας έδωσαν μόνο αντιβιοτικά για δερματική λοίμωξη και μας έστειλαν σπίτι».

Η κατάσταση ωστόσο του 14χρονου χειροτέρεψε τόσο που πάλευε για να… αναπνεύσει! Τότε η 50χρονη, τον πήγε σε έναν ειδικό δερματολόγο, ο οποίος διέγνωσε το σύνδρομο Stevens-Johnson, το οποίο οφείλεται στην ιβουπροφαίνη.

Σαν να μην έφθανε αυτό, ο γιατρός ενημέρωσε την μητέρα του, ότι το άτυχο παιδί, πάσχει από μία πιο σοβαρή μορφή του συνδρόμου, την τοξική επιδερμική νεκρόλυση για την οποία δεν υπάρχει κάποια γνωστή θεραπεία, ενώ η θνησιμότητά της ξεπερνά το 50%.

Οι γιατροί, μάλιστα, της «έκοψαν τα φτερά» αφού της έδωσαν ελάχιστες πιθανότητες, ο γιος της να βγει ζωντανός από αυτή την τραγική περιπέτεια.

Ένα μήνα αργότερα, ο άτυχος έφηβος, έχοντας χάσει ένα μεγάλο μέρος του δέρματός του και ενώ τα μάτια του είχαν βγάλει φουσκάλες απειλώντας τον με τύφλωση, μεταφέρθηκε ναρκωμένος σε μονάδα εντατικής θεραπείας σε τοπικό νοσοκομείο.

Ευτυχώς μετά από 2 μήνες, όχι μόνο ανέκτησε τις αισθήσεις του, αλλά ήταν σε θέση να επιστρέψει σπίτι του, κάνοντας ωστόσο τακτικούς ελέγχους στα μάτια του, ενώ με τη βοήθεια συμβούλων πέρασε ξανά την πόρτα του σχολείου του.

«Ποτέ δεν θα μπορέσει να ζήσει μια φυσιολογική ζωή, ωστόσο είμαι απλά ευγνώμων που είναι ζωντανός», τόνισε η μητέρα του.
lefteria.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.